Thursday, July 09, 2009

soping~!

semalam aku, Kirin ngan Nok pegi jalan TAR,, hajatnya nak cari barang2 untuk convo nanti. Pagi2 lagi aku dah keluar..tapi tak de la pagi lepas subuh kan~ lepas masak+sidai baju aku pon pegila.. drive sampai erl, pastu naik erl sampai bdr tasik selatan, sebab dah janji dengan kirin+nok jumpa kat situ. pastu kitorang naik plak lrt sampai masjid Jamek. hahaha..orang baru je nak bukak kedai.. tengah susun2 barang lagi.. awal tak awal kitorang sampai?

destinasi pertama, arked2 kat belakan Jalan Masjid India.. sebabnya kirin dengan nok nak cari kain nak buat baju.. rupa-rupanya diorang ni ada la pulak theme, pakai kaler peach, katanya nak match dengan kaler robe. oohh..sukati koranglah~! baju haku dah selamat siap tahun lepas lagi.. hahaha~ so, bermulalah misi kitorang ni mencari baju kaler peach.. bapak la susahnya nak cari.. habis semua kedai kitorang masuk. aku sempat rembat selai dalam dok cari kain diorang ni.. tapi bukan untuk aku la, untuk mama. kirin dah dapat, nok plak. last2 masuk kamdar.. jumpa pon yang dia berkenan. tapi sungguhla tak puas hatinya dengan layanan pekerja kamdar ni (boleh tak aku nak tulis kat sini?! orang2 kat kamdar tu m*l*s sungguh buat keje..adeke suruh orang cari sendiri kain utk lining? habis keje dia potong kain je ke? siap boleh gaduh2 sama2 dia lagi kat situ.. pastu bila nak panggil geng dia, boleh main jerit2 je? apela!)

dah settle cari kain, kitorang pegi Sogo pulak.. perut pon dah lapar, pegi isi tank kasi full dulu. Lepas tu barulah kitorang sambung balik misi.. sekarang cari kasut pulak. haih, punyalah banyak kasut kat sogo tu, satu pon aku tak berkenan! ada yang ok sikit tu, bila pakai tak best la pulak! dah tu kitorang turun plak kat bawah, pon tak de jugak.. tapi lain pulak yang aku dapat.. hahaha, ini la dia, lain yang dicari, lain yang dapat! ehehe~ lepastu aku dah malas nak cari lagi, kaki pon dah naik cramp, so kitorang balik je.. tapi kirin dapat la kasut yang dia nak tu..tinggal lagi aku dengan nok je la..

ahhh..nampak gayanya nak kena keluar cari lagi la lepas ni. Bangun pagi ni, sakit cramp semalam dah naik sampai bo*t*t..aduhai~~!

kasut..oh kasut--dimanakah dikau?!!

5 comments:

*miszleen* said...

aku pon nak carik kasut! jom carik sama2! hehehhe

keireen said...

kasutmu di kedai masih lagi kat atas rak. tinggal tunggu ko cari die je

a.T.i.e.Q.a said...

haha..dah jumpa dah, selamat dok dalam stor

a.T.i.e.Q.a said...
This comment has been removed by the author.
*miszleen* said...

ah..aku sowang la tade lagi ni, aish mana aciii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...