Monday, July 20, 2009

Akhirnya~~!

dapat jugak aku tengok Transformers..
ye, aku memang tertinggal keretapi~~!
memang dari haritu dah nak book tiket, tapi asyik penuh je.
takmau la gamble pegi macam tu je kan?!
pastu asyik bertangguh.. nakkan tunggu weekends. akhirnya selepas 3 minggu barulah dapat tengok
and still ramai jugak orang, cuma depan2 je tak penuh..
dan seperti yang dulu jugak, kitorang pegi ber-4: aku, kakLong, papa and mama

aaaa..aku nak tengok lagi~~tapi tak kosela nak bazir duit tengok kat wayang.. donlod sudah~woops!!

4 comments:

keireen said...

tahniah sebab dah tgk transformers!
Harry Potter bile plak lagi?

a.T.i.e.Q.a said...

ahaha..trima kaseh~~
tak tau la,.orang kata banyak sangat dialog, boring.. ko dah tengok ke?

keireen said...

dah..aku pape pon mmg eksited ngan harry potter. nak kate best sgt tu tade la. just okey..lagipon aku sangat suke graphic movie tu. lawaa..

a.T.i.e.Q.a said...

oo..ye ke..
aku pon kalu ada masa nak gak pi tengok..kalu donlod macam tak best plak~!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...