Monday, January 10, 2011

jom tengok tv

uish..sapa kenal saya mesti tau saya ni jenis yang tak tengok tv.. jangan la cuba ajak borak pasal cerita kat mana2 channel.. mesti korang bengang pasal saya tak tau apa2.. pasal apa? pasal saya ni jenis x sabar..tak sabar nak tunggu next episode :"> jadinya saya 'kumpul' banyak2 baru tengok ala marathon.

tapi yang menjadi masalahnya, sekarang saya berkongsi pc dengan ibu terchenta, jadi, bila tiba giliran mama, terpaksalah saya berpindah ke tv. dan kebiasaanya saya akan berchannel hopping due to x tau nak tengok cerita apa! sampailah tadi tersinggah kat channel starworld.. masa tu tgh siar Junior MasterChef Australia. I was amazed! kids cooking? seriously? bukan masak cikai2 pulak tu.. ni dah tahap fine dining!! wow..sangat hebat~ saya malu okeh!
pic credit to mr Google

see the girl in tudung? agak terkejut la jugak ada Muslim. tapi sayangnya, she's not in the top 12 :(

though it captured my interest, not sure if I'll be watching the remaining episodes.. again, me being impatient :P plus, I'm not going to download this.. my 'list' is looong, already! Hopefully, it's on air the next time I'm watching tv.

oh, I got another reason that makes me watch tv.. like, for example: Juara Lagu. bila event2 cenggini mana bleh missed kan?! And talking about Juara Lagu ni, I guess ramai yang tak puas hati dengan keputusan kali ni.. me? sukeee. sort of!
  1. pasal saya tak de masalah dengan lagu "Tolong Ingatkan Aku" tu.. sedap pon sedap! tahniah la Ana Raffali =D>
  2. tak nak la pusing2 orang yang sama menang :P bagi chance kat orang lain?!
  3. saya suka bila orang tak gembira.. harharhar..ni bahse pendengki ni~
  4. eh takde dah /:)

well, kalah menang kan adat pertandingan! tahun depan sila cuba lagi~



p/s: bestnye dapat RM35k gedebuk macam tu~!

3 comments:

hai said...

channel mana tu tie??ala..frust la my super hero x menang ajl..tapi ok gak la dpt persembahan terbaik!!kretipnya dia...suker sgt!!

keireen said...

Tikah!ak ad download.tp x complete lg. Sgt inspiring ok

a.T.i.e.Q.a said...

makteh: starworld channel 711

kirin: ye ke..nanti kita exchange nak? hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...