Friday, October 16, 2009

weeee~syoknyer!

pagi ni sampai je kat tol salak selatan, rasa pelik sangat.. apesal jalan clear nih? sekali terpikir, ape daa, esok kan Deepavali..orang cuti kot?! aku mana tau, kat rumah tak de budak sekolah, kat office pulak yang cuti hanya yang sambut esok je~ahaha

jadiknya, pagi ni aku terlebih awal la pulak..1 jam awal tu! so, ape lagi, ni la masanya nak bukak segala ape yang 'haram' kat office ni..ahaha, ye, fb itu harammmm~~ hari ni ambik masa 1 jam je nak sampai office, kalu semalam, amik masa dalam 1jam 45 minit.. tak tau la kenapa minggu ni lepas je tol salak selatan tu jem sangat2.. dok kat situ je adalah 20 minit.. tu belom kira nak masuk jalan Tun Razak lagi!~ padahal minggu2 seblom ni, tak de jem sangat.. musykil gak aku~!

masa sampai tadi, office gelap lagi~ nasib baik bertembung dengan officemate yang memang datang awal sejam harini, sebab dia nak balik awal~ so, agak2nyer la kan, boley tak aku nak balik awal gak? ke, aku lunch dua jam ke kan?! ahahaha~


p/s: syiokner, minggu ni dapat rehat 3 hari~ aku nak tido puas2..egegegegege~~


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...