Wednesday, October 28, 2009

Genting trip~

Untung tak untung nyer aku ni, baru keje dah dapat fully paid trip ke Genting Isnin kemarin~ itula satu kelebihan tempat keje baru aku ni..walaupon gaji kecik..benefit banyak..ni la salah satunyer~

Memang enjoy la~ lebih2 lagi bos2 tarak..tak ikut..so tinggal la kami2 ni yang budaks2, ai yang paling tuer ok dikalangan staff haritu~ oh, lupe pulaks, students pon ader..tak ramai la..dalam 5 orang macam tu..tapi tak jalan sekali la~ kitorang budget hari Isnin tak orang~ sekali, ramai giler~siap ada pelancong dari India ke mana tah..makcik2 siap bersari ni main rollercoaster bagai~ramai pulak tu~ sporting jer diorang tu semua..tua2 pon main gaks~!
staff & students..boleh beza tak?~
Satu yang tak best, cuaca agak kurang baik~sekejap cerah, sekejap mendung, sekejap hujan..pastu pulak banyak rides yang tutup kejap2~ so, tak banyak la yang aku dapat main~tapi tak pe lah..yang outdoor tu semua aku dah cuba..kali ni try yang indoor + 2 outdoor yang aku blom pernah main lagi~macam rollercoaster yang mines tu, satu lagi yang Sg Rejang~

habis basah baju.. Elina lagila..rambut basah macam baru lepas mandi~
penat macam mana pon, semalam tetap jugak datang keje~ kamikan pekerja bertanggungjawab..perlu la tunjuk rajin.. tapi ada sikit jeles sama itu students la..class diorang cancelled~cis!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...