Monday, October 19, 2009

Jalan-jalan raya 2009 part 2

ayork..entry ni dah basi~sepatutnyer minggu lepas lagi, tapi kemalasan melanda pulak..so hari ni terpaksalah merajinkan diri..raya pon dah abis,kan?! huhuhu~
lepas konvoi 1st tu, kitorang sambung plak minggu depannya.. so, ahad lepas la kan.. ha, kali ni ramai sikit dari minggu seblom tu.. aku yang sepatotnyer tak bleh ikut, jadi terikut plak sebab tak jadi keje~aha..rezeki aku kot nak jumpa Nabeela yang dah setahun lebey aku tak jumpa! so, this is the 1st time aku pegi rumah chek Nabeela kat Setapak tu..walaupon setapak je, nak jalan kaki aku rasa mau nak berjuta2 tapak~!ahaha ni jelah satu rumah yang aku kenal, pas rumah Nabeela, kitorang pegi 2 rumah lagi..dua-dua ni aku kenal nama je lah~aku bukan budak engine, memang tak kenal~dan memang tak malu dok join jugak~!hahaha

p/s: sebab tak jadi keje hari ahad tu, aku kena keje ahad ni~ayourk tak de can nak rest lama2..kalu jadi pegi Genting senin depan, kira aku memang keje straight la~~

*gambar credit to chek Kirin

2 comments:

*miszleen* said...

woo g genting tak ajakkk :P

a.T.i.e.Q.a said...

pegi genting dengan office-mates la~office blanje, mestila tak bleh ajak, kan~!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...