Sunday, August 30, 2009

omo..omo~!

Kim Hyun Joong jadi guest dalam Family Outing!!! yay~gumbiranya~~ rupanya Hyori yang invite HyunJoongie datang jadi 'new' family member masa konsert DBSK Feb haritu.
Kim Hyun Joong had always chosen Lee Hyori as his ideal girl. Both of them were under the same family of DSP Media for one time. Kim Hyun Joong cross-dressed as Fin.K.L during SS501’s concert, showing his constant affection for them. Of course, Lee Hyori took care of her juniors SS501, which Kim Hyun Joong belongs to, whenever time allows.
Tapi yang sedihnya, Daesung tak ada~dan SeungRi akan ganti.. cepatlah sembuh ye, Daesung! fighting!!

Tak bleh bayang macam mana HyunJoong jadik petani~ dan harap2 dia banyak buat lawak nanti..ahahaha.. Episode ni akan tayang 27/9.. kiranya lepas raya nantila kot baru boleh tengok yang subbed punyer. wah3x tak sabarnya nak tengok~

Credit: lalala@sportshankook.co.kr + SS601.com + (English Translation) xiaochu @ Quainte501.com + SS501UFO + kjpopbands
photo from HyoLeeSubs
thanks to calolwafu@soompi

4 comments:

keireen said...

aku tak sangka ko pon tau pasal ni! heheh..aku pon tak sabar nak tgk si Hyun Joong ni nnt.

aku sebenarnye nak tgk cane si seung ri ganti si dae sung..haih..

aku ingat ko x layan family outing..

a.T.i.e.Q.a said...

layan je..aku dah donlod semua..tapi tengok ikut mood..so aku agak lambat sikit la~

tu la..aku rasa seungri maybe tak sebest daesung..aku nak top..sebab dia klaka~ahaha

keireen said...

ahahaha..top ke..tapi top dah penah datang..kalo aku la kan, aku nak 2 orang ss501 datang..mesti lagi best..

a.T.i.e.Q.a said...

aku tengok top kat fo la aku nak dia datang lagi~ahaha

aku tak kisah je~kalu semua SS501 datang lagi aku suke~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...