Thursday, June 25, 2009

SS501 MV Collection: Ep 1

Tiba-tiba ada perasaan nak tampal MV yang aku cerita semalam. So, dengan rasa bersemangatnya aku pon upload la clip tu kat blogspot ni.. sekali ambik masa berejam nak upload.. tapi aku x de la dok tecongok tunggu kan?! tak ade kosenyer~~ so, inilah hasil penat lelah(kompeter) aku:

SS501 MV Collection: Ep 1


Sekarang aku nak komen pasal MV ni pulak, dan aku nak kemukakan beberapa persoalan yang timbul sebab jalan cerita setakat ni agak mengelirukan. Setakat ni yang aku paham, the girl tu gf JungMin, and HyunJoong nak rebut the girl dari JungMin.
Persoalan pertama: siapa yang culik the girl di permulaan 'cerita' ni?
haha.. ganas tak watak HyunJoong ni? aaaahh...aku suke~~okeh?! selambe je tembak orang kat kawasan lapang.. bleh plak tak kena tangkap ke ape ke kan?
persoalan ke2: kenapa KyuJong tembak the girl? dan apa hubungan KyuJong dengan diorang ni?

Saiko giler la Hyunjoong dalam ni.. bleh plak x cakap sepatah pon dgn perempuan tu? pastu plak main balut je luka kena tembak tu.. pegila bawak pegi hospital(eh.. kantoila pulak nanti.. ahahaha)
dah kena hempok pon boleh relek je.. hahahahaha~~
next question: sape plak orang yang kena baling dengan pisau tu?

senang jer dia curik rantai tu.. bukan ke kedai emas biasanya protected with high level security? the girl pulak macam terharu dapat rantai tu.. takkanlah dia boleh jatuh chenta? so, maybe dia tak tau HyunJoong tembak JungMin kot?!

kalau perhatikan betul-betul, kat mula-mula tu dia tunjuk HyunJoong berdarah2 kena tembak.. ala.. dia mati ke last sekali nanti?!! oh..noooooooooooo!!!!!!!
dan soalan terakhir: mana HyungJoon dengan YongSaeng? takkan YongSaeng keluar seciput dalam tv kecik tu je?

aku rasa semua persoalan aku bakal dijawab dalam ep.2 nanti.. so, terpaksa la aku tunggu. Lagi satu, walaupon aku suke sama HyunJoong, aku tetap tak setuju kalau at the end dia berjaya rampas the girl dari JungMin.. biarlah dia kena tangkap pon.. tapi jangan la mati!! sedey la aku~~!

video: asianreloaded

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...