Friday, June 26, 2009

Michael Jackson meninggal dunia?

haha..tiba-tiba plak boleh berblog pasal mr.MJ ni..
ni semua bahana dengar berita kat radio pagi tadi masa nak hantar mama pegi keje. semua radio yang aku bukak, topic pagi ni pasal MJ je..
tapi aku biasa2 je, mula tu ada la terkejut sikit.. tapi tak de la sampai merasakan kehilangan ke, sedih ke, kan?! sebabnya aku bukan peminat MJ ni..hahaha
bila semua radio pasang lagu MJ, naik muak la pulak dengar. hajat hati nak cari la lagu lain.. so aku sempat 'singgah' kat sinar fm, sekali ada lagu 'Pukul 3 pagi' dinyanyi dalam bahasa Inggeris.. haha, kelakar la lirik dia, hampir semua perkataan dia translate bulat2.

antara part yang aku ingat:
'after brusing my/your teeth, drinking coffee, one cup'
.
.
.
'we..story, longer longer'
lepas tu, mata keranjang=basket eyes

aku tak tau ape tujuan dia translate macam tu.. maybe nak buat ala2 lawak.. tapi dengar dah macam nak merosakkan lagu la pulak~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...