Wednesday, May 02, 2012

the day i turned 27


Every year my birthday falls on public holiday. that is why I won't mind kalau tak dapat hadiah or celebrate my birthday, since i got the whole day to myself ;) I treat it as a birthday present in disguise :D tapii, kalau nak bagi apelah salahnya kan?!

semalam, sarapan pagi adalah extra special.. lontong (ketupat+kuah lodeh+sambal tumis)
special sebab biasanya kami makan lontong ni masa raya je.. lagi special sebab papa yang masak :D tapi tipulah kalau cakap papa masak khas for my birthday :P

then, tengah hari semalam myself & kaklong pergi Mid Valley. haritu tak jadi pergi sebab nak elak jam bersih rally.. ada orang nak makan yukgaejang sebelum pegi jalan jauh :) (gambar takde.. segan orang ramai sangat!)
and I treated myself to a birthday gifts :D
tipu hadiah birthday.. kalau bukan birthday pon beli jugak :P sebab kasut kerja dah nazak sangat!

oh, lupa nak cerita.. mama baked me a cake. her favourite cake, that is! tapi saya pon suka jugak ;) thank you so much, mama! love u :x tak payah nak berupacara potong kek sangatlah :) makan gitu aja!
pagi ni bawak bekal buat breakfast.. oops, ada donut sesat disitu :P

so, that's what happened on my 27th birthday.. owh, and thank you for all the people who remembered me on my birthday.. the wishes & prayers thru FB & SMS ;) thank you! May Allah bless us all, Amin..

2 comments:

semut-terbersin said...

Aariz dtg sepang nak celebr8 aunty takde plak! Dia tanye "aunty mana?" then dia jawab sendrik " aunty ilammm".. Pastu angah ajar dia.."aunty shopping!".. Dia ikut "aunty shooppping!" huhu

a.T.i.e.Q.a said...

haha..pandainyeee!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...