Thursday, December 17, 2009

Nobody, nobody, but you~!

Wah~balik keje tadi terkezut aku sebab dengar lagu Nobody English version kat Hot.fm.. isk, biar betik~?! ke haku ni jer yang tertinggal keretapi? ooh..so sekarang ni dah masuk 'main stream' plak kat Malaysia ni ke?

tapi kan, pasal aku dah bosan sampai nak temuntah dengar lagu ni, tak de la eksited sangat~ kalu di pikir2kan balik, tak de la pelik sangat.. pasal memang dah lama cerita2 korea femes kat sini kan~ cuma lagu dia jer tak keluar kat radio~! maybe sebab bukan bahasa yang orang bleh paham.. nak letak subtitle tak nampak la pulak nanti~~ bagi aku la, tak salah kalau radio2 ni nak siarkan lagu korea.. bukannya orang Malaysia tak biasa dengar~ aku suke jer ehehe, dari diorang pasang lagu negara jiran yang ..... (sila isi tempat kosong sendirik~)


p/s: yea..yea..esok cootii~! seronoknyer~!!

3 comments:

*miszleen* said...

ehem..nk isi tempat kosong ni

dari diorang pasang lagu negara jiran yang lagi sedap ( aku kan suka kan :P)

anyway, seronot gak coti arini~~

keireen said...

weih..aku tatau ko dah tau ke tak. tapi lagu ni ade versi english dan wonder girls hari tu ade buat live performance lagu english version ni kat So you think you can dance.huhuhuh..

a.T.i.e.Q.a said...

leen: aku tau ko suke~

kirin: aku tau ada versi english, tapi tak tau plak diorang nanyi kat sutucd tu.. aku ada donlod, tapi tak tengok pon~!eheheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...