Sunday, December 06, 2009

Bulan Baru~

aha..dari title sure bleh teka ape kan? yeah~aku dah tengok New Moon..
panda-panda sekelian, jangan marah, ader orang nak belanja.. aku ok ajer! ehehe..thanks k.Long! tapi kalu korang nak ajak aku tengok sekali, aku on~!

semalam, balik kerja terus pegi Alamanda..k.Long and adik dah ada kat sana..seblom tu diorang tengok Ninja Assasin.

new moon BEST sangattttttttt~! aku tak kira..biarpon banyak ada dengar orang kata Twilight lagi best! ok, fine~! tak bleh nak dinafikan.. tapi nak buat macam mana, dah memang buku tulis macam tu..takkan director nak pepandai tukar, kan? yang paling aku ske, movie dia tak meleret macam dalam buku, laju jer~ aku nak habiskan baca novel tu, tuhan je yang tau berapa lama aku amik~ tapi aku gagah jugak habiskan sebab tak sabar nak baca Eclipse~ehehe.. lagi pulak, part Bella dengan Jacob tak lama~ yay~! yup, I'm team EDWARD~lalalala

p/s: masa nak keluar tu aku nampak Watek.. so marah la dia sekali ek~ weh, watek..saperkah lelaki itu?!

2 comments:

*miszleen* said...

wahhh sapakah lelaki ituuuuu karos?????

p/s: ape ni..smua da tgk new moon...huwaaa

a.T.i.e.Q.a said...

bleh je tengok sekali lagi~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...