Tuesday, May 26, 2009

Rombongan cikKiah ke rumah chekKirin

Sabtu lepas kat rumah kirin ada buat majlis aqiqah anak buah dier dgn majlis tunang kakak dier. disebabkan dah decide nak pegi sekali, aku singgah dulu kat hostel. janji nak pegi pukul 12, sekali aku dapat sms dari Min kata pegi kul 12.30, so aku pon belengah2 la nak siap..sempat la mekap2 dulu. pastu kul 11 lebih aku kluar rumah.. sekali bila sampai, budak2 ni blom siap lagi, ada org tu x mandi pon lagi(anak sape la tu?) rupanya depa nak pi pas zohor..so aku pon dok la melepak dulu kat situ..pastu sorang2 sampai..min, leen, and gayah.

lepas siap sembahyang semua, kitorang bertolak pegi rumah kirin..semua ada, kecuali Nabeela (isk..lamanya x jumpa!) masa kitorang sampai tu tengok rombongan meminang pihak lelaki dah sampai..kitorang pon cepat2 masuk. pegi tengok anak buah kirin..Faris namanya. Majlis cukur jambul dah setel seblom kitorang sampai
yang cekLeen pegang tu la baby Faris
muka kakak ko ni samalah muka ko kirin!
seperti biasa, acara wajib ni x bleh miss :p

lepas makan+borak+bergambar, kitorang berangkat pulang ke mmu, sebab nak pegi jenjalan kat Bagan Lalang plak. Sampai kat sana dah lamabat dah, dalam pukul 6 macam tu. ramai sangat plak la orang kat situ..pastu orang tengok pelik je kat kitorang, sebab pakai baju kurung (siap budak kedai makan tu tanya ada kursus ke?huhuhu)

sampai2 je posing dulu..thanks to tukang ambik gambar..chek Dila~
ni tengah tengok biji2 kecik..sape tah kata tu telur penyu.. hahahaha manade penyu telur kecik macam tu!
balik tu korang x sesat kan? aku lupe plak nak bagitau suruh belok kiri kat simpang Enstek tu..hehehe

p/s: gambar hadiah lupa plak nak ambik~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...