Tuesday, May 19, 2009

history

kalu prasan blog ni dah lama ada..cuma x update je. so kat sini aku nak cerita macam mana bleh ada blog ni, tapi x hupdate.

blog ni asalnya guna untuk assignment satu subject game masa beta dulu..lama x lama? setiap org kena update blog masing2 ikut topic assigned mengikut hobi/kegemaran..eg: kalu suka melukis, kena lukis & upload kat blog(in my case:sebab aku suke baca novel, lecturer kasi topic bantu org2 nak menulis cerita..eg: tips/secrets to write a story)

past tu, kat kelas lecturer akan check+kasi markah kat depan semua org.. 1st time lecturer tengok blog ni aku bedebar2..malu pon ada.. sbbnya masa dia kasi task tu dia mcm x yakin je aku paham ape dia nak suruh aku buat..aku pon muka masa tu blur. Masa dia tengok tu mcm terkejut jugaklah kan..aku buat exactly yg dia suruh aku. mestilah dapat full mark kan? haku kan excellent student..hahahaha pastu terus aku lari pi toilet..x tahan dah, bedebar punya pasal!

lepas je habis je subjek tu haku adalah update 2-3 kali..masa tupon x de orang nak baca blog aku ni..hahaha (mcmla skarang ada orang nak baca) tu yang aku berenti tu~~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...