Sunday, January 22, 2012

Kalau dah namanya perempuan..


untuk kecantikan, berhabis pun tak apa :P 

these are what they call basic!!
oh.ho.. saya tak lah beli semua serentak :) beli yang mana habis dulu! ambik gambar ni sebab takut tak ingat steps :D

gambar atas routine pagi, yang bawah ni untuk petang/malam

so, apa yang saya beli?

saya beli ni:
dari kiri: moisture surge(product terbaik katanya.. iyolah!), facial cleanser & sunblock(kata SA tu kulit itam pasal tak ada perisai :D )

yang best tu.. masa beli ni ada promotion, so saya beli 3 ni dapat 6 lagi free!! best! best!
lip gloss, eye cream, night cream, mask & make-up remover (for eye & lips)

guess what? yang atas tu 1st trip.. 5 bulan lepastu (semalam) saya tambah lagi 2 yang memang sangat penting.. toner & moisturizer.. betul2 habis minggu lepas.. nasib baik ada travel set, guna dulu sementara beli baru :P
dapat free gift lagi :) scrub & moisture surge cream!

hmm.. lepas ni tak cantik lagi tak tau la nak kata apa :P tapi... kalau selalu skip steps, macam mana?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...