Friday, January 08, 2010

aduhai~

eh..awal2 tahun dah mengeluh ek?

bukan ape, komputer ku tak bleh on~~~TIDAKKKK!! harap2 bukan hard disk yang rosak..kalu tak habis hilang segala lagu2 & segala gambar2 yang tak sempat nak buat backup pon~
jadinya, balik rumah sekarang ni sangatla sangapnyer.. kalu tak seblom ni sampai rumah je terus bukak pc, baru buat benda2 lain.. walaupon kat rumah tu banyak pc(bukan nak belagak yer~!) semua dah dikonker oleh tuan punya..sebab tu kena ada sorang satu~
dan aku tak tau la bila bleh nak letak entry pasal coti2 Malaysia hari tu.. jadi entry basi la gamaknyer~ ni pon curik2 masuk sini..ahahaha..

p/s: tak tau bila nak pi hantar repair.. kedai komputer kat mana pon aku tak tau~ ehehehe

4 comments:

*miszleen* said...

aku nye dah crashed dah..selamatttttt. sedih yg amat aku! huhu

a.T.i.e.Q.a said...

la..ye ke..senasib la kiter..
ko pnya desktop ke?
tapi ko ada laptop kan?

Aida Narina said...

tieqa!!! alaaa rindu nye sama kauuu :) btw no worries, aku pun mesti link kau punya. u can read mine anything, tapi bosan2 je entry dh taktau nak tulis apa. btw bestnya dah kerja. u take care :)

a.T.i.e.Q.a said...

aida: rindu jugak.. bestkan kalau dapat jumpa sama2?
haritu ada jumpa Pika kat wedding Alin, tapi tak sempat plak jumpa Naz..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...