Sunday, September 13, 2009

Iftar @ kirin's

Selepas berkali2 tertangguh.. akhirnya dapat jugak aku berkumpul dengn bebudak panda sekelian, walaupon tak semua yang dapat datang.. yelah, masing2 dah busy dengan kehidupan 'baru'.. haku je yang belom mula lagi~uwaaaa!!
yang peliknya, sebelom berbuka tu macam tak de benda sangat nak cerita, sekali lepas perut kenyang, dah rancak berborak sampai tak sedar dah nak dekat pukul 10.. aku ni dah la drive sensorang, macam berani je..tapi haku redah la jugak.. Alhamdulillah selamat sampai semalam (eh, baru aku ingat, aku lupa plak nak inform chek leen lps aku sampai semalam~woops!)
sambung makan..
so, thanks to the host..sape lagi kalau bukan chek KIRIN yang bermurah hati tawarkan rumah dia jadi destinasi berbuka kitorang.. Alhamdulillah, jimat duhet haku~ahaha walaupon seperti yang dijangka, maknya yang masak! sedap chek Kirin... especially pudding mak kau tu.. ntah bila lah aku nak rasa masakan ko selain kek+biskut, ye kirin~?

p/s: gambar berbuka tak ada pon.. masing2 sibuk makan.. dah lepas sembahyang barulah sibuk bergambar~~ yang lain sila tengok di facebook ye?!~

1 comment:

sue-ab said...

BEST KAN DAPAT BERBUKA RAMAI2..MERIAH..apa pun pegi umh aku ada ucapan dan kad raya utk ko...posmen tak nak antar..dia kata jauh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...