Sunday, June 17, 2012

Hari ni hari bapa


Salam Hari Bapa ku tujukan khas buat Hj. Mohd Noh

semoga sentiasa dilimpahi rahmat Allah
Love you lots :x

Tuesday, June 05, 2012

Aariz's birthday party


Kelmarin, kami satu family berkampung di rumah kangah sempena menyambut ulang tahun kelahiran Aariz yang ke-3.. macam tak percaya Aariz dah 3 tahun! cepat sungguh masa berlalu.. dan budak itu sudah banyak mulutnya, tapi masih pelat!
theme party kali ni ialah spiderman.. ambik ko, habis semua nak spiderman.. dari hiasan sampailah ke pakaian! jangan tak tau, tokpa pon pakai ikut tema :D dan kek haruslah spiderman jugaks! jangan marah :P

so, next year kita tunggu ape pulak temanya.. oops, adik punya party dulu ;) birthday adik Aqeef pon dah tak lama lagi!

p/s: Happy Birthday, Aariz dearie.. aunTie saaayang Aariz :x

Tuesday, May 29, 2012

Rombongan cik pandas ke Tapah


kami ke Tapah Ahad lepas sempena meraikan perkahwinan Karos aka Watie & suami, Nizam. satu lagi panda dah jadi isteri orang :) wah-wah, lepas ni boleh la nyanyi lagu seploh budak hitam pandas :P

ni je la gambar yang ada..

kami pergi balik hari je.. tapi sempat jugak buat mini reunion walaupun sekejap :D seronoknya la dapat jumpa korang semua.. next time kita kumpul lagi, ok?!

dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Pengantin Baru buat Watie & Nizam.. 
semoga berbahagia hingga akhir hayat, Amin!

Wednesday, May 16, 2012

Wordless Wednesday~23 :: Rindu


semoga sampai ke tanah air dengan selamat. can't wait!


p/s: selamat hari guru :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...